איך לבחור חברת קידום אתרים
קידום אתרים אורגני הוא מקצוע תובעני ולא כל כך יכול לספק שירותי קידום מקצועיים ואיכותיים. חברת קידום מקצועית ואיכותית תהיה לא רק בעלת הידע המקצועי ועובדים בעלי מוסר עבודה גבוה אלא גם תטפח ותפתח תכנית קידום משלה לאורך השנים תוך ביצוע התאמות שונות לעדכונים במנוע החיפוש לאורך הזמן. חברת קידום מקצועית תהיה עם היד על הדופק ותהיה מעודכנת כל הזמן בעדכוני גוגל ובשינויים במנוע החיפוש ובהתאמות של האתרים המקודמים של לקוחות החברה.
להלן מספר פרמטרים שניקח בחשבון בעת בחירת חברת קידום אתרים:
- שהסנדלר לא ילך יחף – לפני שחברת הקידום תקדם אותך אתה רוצה בשלב ראשון לראות שהיא מקדמת את עצמה לתוצאות הראשונות בביטויים מסוימים. נכון שלא כל חברת קידום אתרים יכולה להיות בעמוד הראשון בביטוי "קידום אתרים" אולם ניתן להתקדם בביטויים שונים ארוכים יותר, ממוקדים יותר, מחולקים לפי אזורי פעילות ועוד. אלה יוכיחו כי החברה בעצמה מקודמת לביטויים בתחום ואם היא מסוגלת לעבוד יפה על האתר שלה היא גם תוכל לקדם אתכם.
- תיק עבודות – הדבר הבא שתרצו לראות הוא תיק העבודות של החברה. חברת הקידום לא תוכל להציג את כל לקוחותיה אבל מגוון מסוים של לקוחות בתחומים שונים שכן יסכימו להיחשף בתיק העבודות של החברה בהחלט יהוו בסיס מוצק לכמה אנו מחזיקים מהחברה. בנוסף תוכלו לראות האם היא שמה דגש על העדכונים החשובים של גוגל כמו חוויית משתמש טובה וכיו"ב.
- ותק וניסיון – בכל שנה קמות עשרות, אולי מאות חברות קידום חדשות ועצמאיים שונים המסיימים לימודים בתחום ומעוניינים להתקדם בו. במידה ואתם מעוניינים לבחור חברת קידום או מקדם באופן פרטי ואתם יודעים שהוא אינו וותיק ומנוסה מספיק אך יש לו הידע המקצועי הנדרש זה בסדר גמור אך המחיר צריך להיות בהתאם. ותק וניסיון הם ללא ספק פרמטרים שאתם רוצים לקחת בחשבון אם אתם מבקשים אחר עבודת קידום בלתי מתפשרת.
- דוחות ובקרה – בררו עם החברה האם היא שולחת דוחות או עובדת עם מערכת בקרה שבאמצעותה אלה הלקוח יוכל להישאר מעודכן לגבי עבודת הקידום המבוצעת עבורו למשל מיקום מילות המפתח, כמות כניסות לאתר, סטטיסטיקות ונתונים ועוד.
בחירת חברת הקידום איננה עניין של מה וכך. הקפידו על בחירה מושכלת וחכמה שכן כספכם יהיה כשהשקעה חכמה ומניבה ולא ייזרק לפח.
> >> עוד אין לכם אתר?! במאה ה-21 זה MUST ! צרו קשר עוד היום עם צוות DotWeb לבניית אתר שמוכר!