מה זה אומר helpdesk system ?

helpdesk

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הנמצאים בסביבה עסקית וממוחשבת, שומעים את המושג מערכת helpdesk ורוצים לדעת מה זה אומר.

אז אם אתם נמנים עם אותם אנשים –  חשוב שתקראו את המאמר הבא שיסביר לכם מה זה אומר helpdesk וכיצד מערכת זאת תועיל לכם בסביבת העבודה שלכם.

אז מה זה helpdesk

מערכת מסוג זה היא כזאת שעוזרת לארגונים לייעל את עבודתם, ולקבל תמיכה במגוון מערכות שעוזרות לעסק להתנהל.

מערכת מסוג זה מסייעת לתמוך במערכות שונות בארגון כמו למשל תוכנות להנהלת חשבונות, תמיכה במערכות ממוחשבות, תמיכה בערך המרכזיות בארגון, סיוע בניהול מלאי תקין ועוד.

באמצעות מערכת helpdesk יכולים ארגונים בכל גודל ומכל סוג לנהל את הארגון בצורה טובה יותר, נכונה, מתועדת, מסודרת ויעילה.

מדוע כל ארגון זקוק ל helpdesk ?

Helpdesk היא בעצם מקור תמיכה למערכות מידע המותאמות באופן אישי לסוג הארגון. באמצעות תמיכה למערכות הממוחשבות בארגון שנעשית על ידי helpdesk – ניתן לחסוך זמן רב ותקציב רב בקבלת תמיכה ממוחשבת חיצונית.

מערכת זאת מסייעת גם לחסוך זמן יקר שבו עובדים לא יכולים לבצע את עבודתם בשל כשלים במערכת, וזאת משום שהיא מאפשרת תמיכה מידית בכל הנוגע לסביבה הממוחשבת, ובכך ניתן לחסוך בזמן, בכוח אדם, ולהימנע מבזבוז זמן שבו עובד אינו יכול לבצע את עבודתו עקב תקלות.

יתרונות של מערכת helpdesk

מערכת helpdesk מספקת לארגונים יתרונות רבים תוך קבלת תמיכה מידית בכל תקלה ממוחשבות בסביבת הארגון, כאשר היתרונות של המערכת הינם:

קיצור זמני שירות – באמצעות המערכת ניתן לקצר שמני השירות ב 50 אחוזים לפחות, ובכך ניתן לחסוך בזמן ומשאבים.

סיוע למשתמשי קצה – מערכת מסוג זה מסייעת לתת שירות טוב יותר למשתמשי הקצה ובכך לשמר את המשתמשים.

זיהוי מגמות – המערכת מסייעת לזהות מגמות שגורמות לתקלות בסביבה הממוחשבת של הארגון ובכך להימנע מהן.

ניהול תהליכים – באמצעות מערכת helpdesk ניתן לנהל תהליכים בצורה טובה יותר.

תיעוד – המערכת מתעדת כשלים ועוזרת לגיבוי טוב יותר של המערכות הממוחשבות.

ניתוח – באמצעות המערכת ניתן לנתח נכון יותר את הגורמים לתקלות.

אז אם אתם רוצים לנהל נכון יותר את הארגון שלכם, זה הזמן להתחיל לחקור יותר אודות המערכת, ולהבין האם אתם זקוקים לה לניהול הארגון שלכם.