טיפים לקידום באינסטגרם
ישנן שיטות רבות המשמשות לקידום חשבון האינסטגרם של חברות מסוימות. השיטה הטובה ביותר תהיה תלויה תמיד באסטרטגיית השיווק הנוכחית וביעדים שלהם.
מהו קידום באינסטגרם?
אינסטגרם גדלה מפלטפורמה חברתית למעצמת שיווק דיגיטלית. יש תקופות מסוימות בשנה שמותגים צריכים לשווק את עצמם באינסטגרם, כמו בתקופות החגים וכאשר הם מוכרים מוצרים שונים.
קידום באינסטגרם יכול להתבצע באמצעות תוכן, פרסום ושיווק משפיענים. קידום תוכן הוא כאשר מותג יוצר תוכן חדש באינסטגרם כדי להציג את המוצר או השירות שלו ולהשתמש באלגוריתם של הפלטפורמה כדי לעזור להם להגיע ליותר אנשים.
מבצעי פרסום כוללים פרסום מודעות באינסטגרם על מנת לקדם אותו באמצעות ויזואליות משכנעת וקופירייטינג כובש בעוד שמשפיענים מקדמים מותגים באמצעות תמונות שהם מפרסמים של עצמם כשהם לובשים את פריט הלבוש המועדף, שבדרך כלל יש בתוכו קישור למותג.
ברמת העיקרון קידום אורגני באינסטגרם הוא שונה מאוד בקדיום אורגני בגוגל. אם לדוגמא ננסה לקדם ביטוי כרטיסים לפורמולה 1 בצורה אורגנית באינסטגרם דרך העבודה תהיה שונה באופן מהותי מקידום דומה בגוגל.
יוצרי תוכן יכולים גם להשתמש במשפיענים כחלק מאסטרטגיות הקידום שלהם על ידי לגרום להם לקדם את המותג שלהם באמצעות פוסטים של תמונות ביחד עם המוצרים השונים.
כמה מהשיטות הפופולריות ביותר כוללות:
- מודעות אינסטגרם (בתשלום או אורגניות).
- שימוש בהאשטאגים שבהם משתמש קהל היעד.
- בניית קשרים עם משפיענים ברשתות החברתיות.
טיפים לקידום ברשת האינטסגרם
טיפ 1: צרו ביוגרפיה משכנעת
הביוגרפיה שלכם באינסטגרם היא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נתקלים בפיד שלכם, אז הפוך אותה לקליטה, תיאורים ומשפטים המסבירים למה הם צריכים לעקוב אחריכם.
טיפ 2: השתמשו בהאשטאגים
Hashtags הם דרך מצוינת למשוך יותר תשומת לב ועוקבים פוטנציאליים לחשבון שלכם. הם גם נהדרים להגברת המעורבות בפוסטים שלכם עם קבוצות האנשים הרלוונטיות.אינסטגרם היא ללא ספק פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר כיום. יש לו למעלה מ-400 מיליון משתמשים חודשיים פעילים ויותר מ-60% מהם בני דור המילניום.
מהן השיטות הטובות ביותר לקידום פרופיל אינסטגרם?
אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם ומספר המותגים המפרסמים בה תוכן גדל מדי יום.ישנם יתרונות רבים כמו מודעות למותג, הגברת מכירות ונאמנות למותג שחברה יכולה להרוויח מקידום התוכן שלה באינסטגרם.אבל חברות גם צריכות להיות מודעות לכך שהן אינן חסינות מפני סיכון פוטנציאלי בעת פרסום תוכן בפלטפורמה זו – סיכונים כמו פרסום של תוכן לא הולם או חוסר הגעה לקהל שלהם.
אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר המשמשות אנשים לפרסום העסק שלהם ולמטרות שיווק. הפלטפורמה משתמשת באלגוריתמים ובנתונים כדי להציע תוכן שמקדם את העסקים שלה.
הנה מספר דרכים לקדם את פרופיל האינסטגרם
- עניין בקרב עוקבים : תגובות, לייקים, תגובות ופוסטים.
- פרסום תמונות בעלות אחוזי מעורבות גבוהים : אנשים אוהבים לראות מה הסלבריטאים או המשפיענים האהובים עליהם מפרסמים באינסטגרם. אם אתם רוצים לעשות את אותו הדבר עם החשבון שלכם , נסה לפרסם סוגים אלה של תמונות בפיד שלכם עם כיתוב המזכיר את המותג שלכם ותייגו אותו.